Bebis-party

Jag och Linnéa som bebisar   

I Lördags hade jag och Linnéa Bebis-Party!!!
Med GRÖNA pannkakor med sylt och grädde!! :)



vi klädde ut oss till ja.. icke snygga ''bebisar'' med napp och grejer.. :)
otroligt kul hade vi iallafall..

Jag åkte till Linnéa på eftermiddagen i lördags (22nov)
då började vi med att gå ut till stallet för att rida..
när det plötsligt blir strömavbrott och allt i hela stallet blir svart.. men som tur var hade vi pannlampor på oss så vi tände dom..

Linnéa och Dacke


sedan red vi på grusvägen, det var extremt kallt och mörkt ute, men snön låg så vackert på marken och i skogen..

Sedan när vi var tbx i stallet igen var det fortfarande helt mörkt, så vi skyndade oss och sprang in i huset. Då vi får ett SMS av Sanda som säger att det är strömavbrott i hela Örsundsbro + biskpskulla (där Linnéa bor)
så jag och Linnéa tände massor med ljus i köket och satt där.. det var jätte mysigt faktiskt..

Ljus i mörkter

då tänkte vi    - men om inte elen kommer tbx kan vi inte göra pannkakor.. så vi kan ju äta kladdkaka för den är ju redan färig..

så vi satte oss och åt kladdkaka och grädde.. (som vi färgade grön). När plötsligt elen kommer tbx :)
tjoho..

mumms


så efter kanske en halv timme började vi med våra gröna pannkakor.. jag stog och gräddade dom, så underbart goda..

efter att jag gjort klart pannkakorna sprang vi ner till stallet och nattade hästarna och tog in Linnéas Katt (Molly)
sedan satte vi oss och åt våra goda pannkakor, MMMM!!!! så goda dom var, helt underbare.. (himmelriket asså;) )


mmumms våra goda pannkakor

sedan satte vi oss framför tv.en och tittade på film kommer tyvärr inte ihåg namnet på filmen men ja den va svensk iaf!!
sen gick Linnéa och spelade på sin Keybord (stavning?)  hon e så duktig så :) <3

sedan gick vi och la oss typ vid 1 - halv 2... efter att min mamma terrat mig ed sms som löd  så här.. Zzzz
och efter typ 20 sånna utveckade hon sitt språk till -zzzz och efter ungefär 12 sånna utveckaldes hn mer då vart det D-zzzz
sen ringde hon mig 100000 gånger ( glömde knapplåset på mobilen)

sen somnade vi!!
Linnéa<3


(Sön 23 nov)

japp vi vaknade vid typ 8 (morgonen!!) gick ut och gav hästarna frulle..Sen gick vi in och åt frukost vi med.. sen la vi oss i soffan och glodde på film ''panik room'' tror jag den hette.. vi han inte se klart den för efter en stund skulle Linnéa gå och dela ut NewBody's till några i byn.. så vi gick ut och delade ut sånna :) träffa massa människor... de har snöat i går natt så det  var snö på backen :P härligt det :D <33 


ja här e våran frukost!!         Linnéa och jag <3      


sedan gick vi hem och åt Lunch.. sedan åkte vi in till stan, dom skjusade hem mig och sedan åkte Linnéa på match <33


Tack för en underbar helg med dig Linnéa.. fyfan vad kul vi hade (det har vi alltid) älskar dig gummzan.. <3333


Kommentarer
Postat av: .

NI ÄR SÅ JÄVLA FUUUUUUUUULA!

2008-12-13 @ 18:17:45
Postat av: Anonym

Nej dom är INTE fula!! =O

2008-12-28 @ 16:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0